Forfatter
Tittel God i norsk 1: norsk for voksne innvandrere. Tekstbok A1/A2
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Oppdatert utgave av læreboka er knyttet til ny læreplan. Kjerneelementer, kompetansemål og tverrfaglige temaer kommer tydeligere frem. Ellers er det gjort endringer av årstall og statistikk. Læreboka har fremhever tydelig på hva som er ny grammatikk i hvert kapittel. Fordelingen av grammatiske elementer følger en nøye utvalgt progresjon. Repetisjon blir ivaretatt ved gjennomgående øvelse og drill. Gjennom mange og varierte oppgaver i arbeidsboka og i de digitale ressursene, blir det lagt til rette for nødvendig differensiering. Pedagogikken som ligger til grunn, vektlegger førlesing, stillasbygging og tydelige forklaringer. Arbeidsrettingen kommer til uttrykk i lesetekster og yrkespresentasjoner i hvert kapittel. Det er faktatekster i hvert kapittel, og bakerst i tekstboka er det en minigrammatikk.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002375nam 22003731 4500
*00110437
*008230821s2023 no ar 00nob 9
*015 $a150469174$bBokbasen AS
*019 $bl$dL
*020 $a978-82-03-41301-8$bheftet
*025 $a9788203413018
*040 $aBokbasen AS
*0820 $a439.82824$zh$223/nor
*090 $c439.82824$dA
*10010$aAndersen, Lena Berg$d1981-$jNO$0(NO-TrBIB)1499865477297$8f
*24510$aGod i norsk 1$bnorsk for voksne innvandrere$cLena Berg Andersen og Jannecke Hofset ; fotograf: Marit Brunstad ; illustrasjoner: Karine Haaland ; tekniske tegninger: Irene Løhre$pTekstbok A1/A2
*250 $a2. utgave, ny utgave
*260 $aOslo$bAschehoug$c2023
*300 $a248 sider$billustrasjoner$c27 cm
*520 $aOppdatert utgave av læreboka er knyttet til ny læreplan. Kjerneelementer, kompetansemål og tverrfaglige temaer kommer tydeligere frem. Ellers er det gjort endringer av årstall og statistikk. Læreboka har fremhever tydelig på hva som er ny grammatikk i hvert kapittel. Fordelingen av grammatiske elementer følger en nøye utvalgt progresjon. Repetisjon blir ivaretatt ved gjennomgående øvelse og drill. Gjennom mange og varierte oppgaver i arbeidsboka og i de digitale ressursene, blir det lagt til rette for nødvendig differensiering. Pedagogikken som ligger til grunn, vektlegger førlesing, stillasbygging og tydelige forklaringer. Arbeidsrettingen kommer til uttrykk i lesetekster og yrkespresentasjoner i hvert kapittel. Det er faktatekster i hvert kapittel, og bakerst i tekstboka er det en minigrammatikk.
*521 $aFremmedspråklige voksne
*650 0$aA1$1A1$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aA1$1A1$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aA2$1A2$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aA2$1A2$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aGrunnbøker$16$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aGrunnbøker$16$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aNorsk med samfunnskunnskap for voksne innvandrere$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aNorsk med samfunnskunnskap for vaksne innvandrarar$2Bokbasen AS$9nno
*70010$aHofset, Jannecke$d1971-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)5033698$8f
*70010$aBrunstad, Marit$d1974-$efotogr.$jNO$0(NO-TrBIB)13070243$8f
*70010$aHaaland, Karine$d1966-$eillustr.$jNO$0(NO-TrBIB)99069154$8f
*70010$aLøhre, Irene$d1964-$eillustr.$jNO$0(NO-TrBIB)90131764$8f
*90010$aBerg, Lena$zAndersen, Lena Berg$jNO
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening